Regulamin

 

Regulamin korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta „Nieruchomości Puławskie  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach

Postanowienia wstępne

§ 1

Niniejszy regulamin korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klientów określa zasady i warunki korzystania z usług tego Biura przez Klientów „Nieruchomości Puławskich” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach.

§ 2

Regulamin został opracowany na podstawie obowiązujących przepisów:

a)  ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1219 z późniejszymi zmianami),

b)  ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.U z 2017 roku, poz. 1221 z późniejszymi zmianami),

c)  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  

Definicje

§ 3

Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:

Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,

NP – „Nieruchomości Puławskie” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach,

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,

Konto Klienta – elektroniczna ewidencja danych w systemie udostępniana w sposób autoryzowany wyłącznie jednemu określonemu Klientowi,

eBOK – system informatyczny, umożliwiający Klientom dostęp do Konta Klienta oraz przesyłanie informacji za pośrednictwem Internetu,

umowa o świadczenie usług eBOK – umowa zawarta pomiędzy Klientem, a NP, na którą składa się zespół czynności takich jak założenie Konta Klienta w eBOK, nadanie hasła (potwierdzenie skutecznego założenia Konta).

Login – nadany przez NP kod, służący do identyfikacji Klienta przy korzystaniu z usług Systemu,

Hasło – nadany przez NP kod służący do identyfikacji Klienta przy korzystaniu z usług Systemu.        

Zasady i warunki korzystania z usług eBOK

§ 4

Warunkiem przyznania Klientowi uprawnień użytkownika systemu eBOK i rozpoczęcia świadczenia usług eBOK jest:

1) zarejestrowanie się Klienta w serwisie, poprzez wypełnienie elektronicznego formularza rejestracyjnego,

2) zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień, co wymaga zaznaczenia przez Klienta opcji „Akceptuję regulamin portalu i zgadzam się z jego postanowieniami”, umieszczonej wraz tekstem samego Regulaminu w systemie eBOK pod formularzem rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach NP może odmówić utworzenia Konta Klienta w eBOK.

3) W celu aktywacji Konta Klienta niezbędne jest posiadanie i podanie przez Klienta adresu e-mail,

4) W celu skorzystania z eBOK niezbędne jest urządzenie (komputer, tablet, smartfon, itp.) z dostępem do internetu, wyposażone w dowolną przeglądarkę (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Chrome, itp.) z włączoną obsługą protokołu szyfrowania SSL,

5) Klient loguje się do Konta Klienta w eBOK przy użyciu nadanego przez NP Loginu oraz Hasła przesłanego na podany przez Klienta e-mail. Po pierwszym logowaniu do eBOK Klient jest zobowiązany do niezwłocznej zmiany Hasła na własne,

6) Korzystanie z usług eBOK jest bezpłatne.    

Wygaśniecie bądź rezygnacja z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta 

§ 5

Klient może zrezygnować z usług eBOK rozwiązując umowę o świadczenie usług eBOK poprzez dezaktywację (usunięcie) Konta). NP usuwa Konto Klienta najwcześniej w dniu następującym po dniu, w którym dokonano usunięcia Konta. Umowa o świadczenie usług eBOK rozwiązuje się automatycznie z dniem rozwiązania umowy Klienta z NP. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług eBOK każdorazowo skutkuje usunięciem Konta Klienta.  

Rodzaje usług świadczonych przez NP w ramach eBOK

§ 6

eBOK umożliwia Klientowi dostęp do następujących funkcji:

a) podgląd umów Klienta zawartych z NP,

b) sprawdzenie sald na rozrachunkach Klienta z NP,

c) wgląd w podstawowe dane osobowe Klienta,

d) możliwość dokonywania różnego rodzaju zgłoszeń i prowadzenia korespondencji z NP przy pomocy dedykowanego formularza,

e) odbieranie komunikatów i wiadomości wysyłanych przez NP,

f) możliwość zmiany Hasła,

g) wskazania odczytów wodomierzy.    

§ 7

Funkcjonalność eBOK, o której mowa w  § 6 może zostać rozszerzona o dodatkowe funkcje bądź też ograniczona poprzez wyłączenie niektórych funkcji.  

§ 8

O każdorazowych zmianach w funkcjonalności eBOK NP będzie na bieżąco informowało Klientów co najmniej jednym z następujących kanałów:

a) e-mail do Klienta,

b) wiadomość w eBOK,

c) komunikat na stronie www NP.  

Obowiązki i prawa Klienta

§ 9

1.  Klient jest zobowiązany do korzystania z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami niniejszego Regulaminu, w szczególności do:

a.  niepodejmowania działań zmierzających do prób logowania na inne Konto Klienta,

b.  wylogowania się z eBOK niezwłocznie po zakończeniu korzystania.

2.  Klient jest zobowiązany do takiego używania i przechowywania Loginu i Hasła, by nie weszły one w posiadanie przez osoby trzecie. NP nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki dla Klienta, wynikające z udostępnienia (świadomie lub nie) przez Klienta hasła osobom trzecim.

3.  Klient jest zobowiązany do bieżącego kontrolowania informacji przekazywanych przez NP za pośrednictwem eBOK.

4.  Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.

5.  NP może w każdej chwili, bez podania przyczyny, modyfikować widoczność danych w eBOK, a także zawieszać ich działanie lub dodawać nowe dane lub informacje dla Klienta.  

Obowiązki i prawa NP

§ 10

1.  NP tworzy Konto Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie do 7 dni od daty rejestracji Klienta na serwisie eBOK.

2.  W przypadku niezgodności danych przekazanych we Wniosku i posiadanych wcześniej w bazie danych, NP zawiesza procedurę tworzenia Konta Klienta do czasu wyjaśnienia rozbieżności.

3.  NP zobowiązuje się do należytej staranności przestrzegania obowiązujących w nim procedur ochrony danych osobowych i ochrony systemów informatycznych. Dodatkowo wykorzystuje Certyfikat SSL w celu szyfrowania danych dla pełnego zabezpieczenia danych. NP prześle wraz z hasłem informację dot. zakresu i sposobu przetwarzania danych Klienta.

4.  Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych przez NP w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usług eBOK,
a NP zobowiązuje się chronić przekazane dane osobowe na zasadach określonych w odrębnych przepisach. NP nie udostępnia zgromadzonych danych osobowych Klientów podmiotom trzecim, chyba, że jest to podmiot świadczący usługi na rzecz NP, a NP zobowiązało ten podmiot do zapewnienia ochrony przekazanych danych, a przekazanie tych danych jest niezbędne do pełnego wykonania umowy na rzecz Klienta. Z zastrzeżeniem zd. 1, wszelkie dane osobowe podane przez Klienta (m.in. imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktowane są, jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy stronami oraz do wykonania umowy.

5.  NP nie odpowiada za szybkość przesyłanych danych i ich ograniczenia wynikające z warunków technicznych, technologicznych i systemowych oraz łączy transmisyjnych.

6.  NP zastrzega, że System może być czasowo niedostępny na skutek prowadzenia prac konserwacyjnych, przerw w dostawie energii elektrycznej lub awarii.

7.  Zgłoszenie przez Klientów wszelkich nieprawidłowości lub reklamacji, dotyczących działania eBOK możliwe jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: portal@np.pulawy.pl  

Postanowienia końcowe

§ 11

1. NP zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie w każdym czasie.

2. Ewentualne zmiany, o których mowa w ust. 1 będą podane do wiadomości Klientów poprzez eBOK i/lub e-mail.  

§ 12

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego. 

2. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronach internetowych Administratora.

 

 

 

Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o.,  24-100 Puławy, ul.Dęblińska 2, tel: 81 886 30 63, 81 888 53 67, sekretariat@np.pulawy.pl

Regulamin, Polityka prywatności